oktober 28, 2007

Dop

Idag har vi varit på dop i E-tuna. Det var tur att klockan ställdes om inatt, annars hade vi fått det riktigt stressigt imorse. Dopet var kl 12.30, vi kom fram typ tre minuter innan.. Bra jobbat. A som döptes var tyst som en mus hela tiden.. Under dopakten och fikat efteråt sa han inte ett knyst. Han sparar tydligen på sin röst till tvåtimmars passet mellan 22 och midnatt..

I morse ringde Stefans mamma. De är på Cypern nu fram till jul för tredje året i rad. De låg och svettades i solen och svalkade sig i poolen. Åh vad jag längtar efter sol o värme kände jag då. Min mamma o pappa, jag o smågrabbarna var ju och hälsade på dom förra året, superhärligt! Jag gick genast in och kollade efter resa nu, men det verkar vara svårare med sista-minuten i år. Finns just nu ingenting till Cypern. Suck.

Inga kommentarer: