oktober 14, 2008

Nära väggen

Jaha, då var man alldeles för nära den där väggen igen då.. Är sjukskriven i två veckor till att börja med.

När Filip slog upp ögonen i lördags morse var det första han sa; "mamma jobbé" . Då kände jag bara att det gått för långt. Det är inte värt det. Det finns så mycket viktiga saker här i livet som är värt sååå mycket mer än ett jobb..
-Säger mitt förnuft, men sen hur jag mår just nu själsligt är en annan historia. Jag mår inte alls bra och har alltför många symptom för att det ska vara sunt. Usch o snyft.

5 kommentarer:

Malle sa...

Älskade syster, nu ska du vila och ta det lugnt! Det behöver du!
Ses på fredag! Ska bli jättekul!
Puss & Kram

annelie sa...

Nej men oj då. Vad händer? Ta det lugnt nu och pigga på dig. Kram

Tvillingmor sa...

Har tänkt på dig varje dag sen du ringde. Stor, rejäl och lång kram
/Ma

Maria sa...

Älskade vän, tänker på dig och förstår hur du har det. Ta hand om dig, du är viktigast!!! KRAMAR

Anna-Karin sa...

Tack alla ni rara! Jag försöker o vila och inte låta alla "ettriga" tankar ta över..KRAAM till ER oxå