november 08, 2008

Svart eller vit

Oj oj oj vilka tvära kast mitt humör tar. Ena stunden gråter jag så jag vet inte vart jag ska ta vägen :( medans i andra stunden kan jag hålla på o skratta ihjäl mig.. Som med min syrra igår kväll till exempel! :) Kan vara att mina spänningar håller på att lossas, eller också inte... Ena stunden känner jag mig jätte bra och tycker jag har så mycket kraft o energi, andra stunden är jag totalt orkeslös med noll energi..
Men ikväll hade jag energi, jag o Elias o Filip dansade loss rejält med hög musik innan läggdags, vi hade såå kul. De är verkligen härliga mina små trollungar!!

2 kommentarer:

Malle sa...

Hahaha... Ja vilket skrattanfall vi fick... =) Sååå skönt att bara skratta ibland, det behövs..
Sköt om dig älskade syster så hörs vi i morgon!
Skönt att shaka loss förut kan jag tänka mig.. =)

Kram och Godnatt

Tvillingmor sa...

Jag tror det betyder att inte hela du har berörts av motgångarna. Skrattet och glädjen och vildheten finns där när du orkar :-)

Kramis