februari 01, 2009

Sista januarihelgen

Jaa, nu har januari passerat då. Jag tycker tiden bara rinner iväg, om jag ser tillbaka på hur länge jag har varit hemma nu så har det redan gått tre och en halv månad sedan den där dagen då jag fick ett totalt sammanbrott i bilen på väg till jobbet en lördagmorgon..
Trodde att jag skulle kunna gå till läkaren i torsdags och säga att jag var redo.. Men istället blev jag sjukskriven två månader till. Jag känner mig som i ett tomrum, vet inte hur jag mår eller var jag befinner mig riktigt, men det kanske betyder att jag börjar komma ner i varv, att min hjärna inte går på högvarv hela tiden..
Kristall healingen hjälpte nog till också känns det som. Jaa, sakta men säkert framåt.
Har haft en bra helg här hemma trots allt. Skulle ju egentligen ha åkt upp till syrran o firat försenad födelsedag, men hon blev tyvärr sjuk så vi får skjuta fram det.
Elias var på sin simskola igår och han är så duktig. Men jag fnissade lite när han skulle simma ryggsim utan dyna.. Han simmade hela längden, men han gjorde det typ 20 cm under vattenytan hela han eftersom han sjönk ner så det blev ju liite jobbigt.. Sööt.

Inga kommentarer: