maj 12, 2009

Bra Dag

Det känns som jag lever i en berg och dalbana ibland. Ena dagen är allt på topp och andra dagen är allt botten..
Jag glömmer saker, känner av stress i kroppen.. Jag glömde bort deklarationen.. !! Förstår ni - J-A-G glömde bort att deklarera. Det finns liksom inte på världskartan. Men nu gjorde jag det och lämnade in en dag för sent.. Och vips 1000:- fattigare i böter. Suck.

Men - Idag har det varit en bra dag, först till terapeuten i morse, tänk vad en timme kan göra skillnad. Sedan hade jag min yoga ikväll och det är ju också superskönt så nu känner jag mig några tyngder lättare och mer närvarande igen.

Däremellan fixade jag saker till Elias 6-årskalas som han ska ha här hemma på lördag, med typ 20 barn.. Det blir måleri, Melodifestival och picknick i det gröna så måtte det bli sol!

Elias o jag bakade Hallongrottor i helgen som han ska bjuda på, de blev såå goda. Men det kan väl inte bli annat med ett recept med 200 gr smör...

Inga kommentarer: