oktober 07, 2009

Nog om löss..

Nu har lössen fått härja här på bloggen länge..
Men nu är jag här igen..

Idag har jag haft ett sådant där härligt, minnesvärt möte. Jag har gjort en närmare tre timmar lång djupintervju med en superduper människa.
Hon är konstnär och bara så fantastisk och energigivande! Intervjun gick jättebra, jag är mycket nöjd med mig själv, hör o häpna.. Jag hade förberett mig och bestämt mig för att lämna "prestations-tjattret" i huvudet hemma och bara vara här o nu. Och tänk så bra allting blir då.. Nu återstår att skriva själva reportaget och det ska bli roligt.

3 kommentarer:

Malle sa...

Vad duktig du är kära syster!
Åh vad fin bild du fick högst upp nu..
Puss & Kram

Anna-Karin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anna-Karin sa...

Tack!! Puss o Kram till dig med!