januari 03, 2011

Nytt år


Nu är det 2011. Nytt år med nya prövningar och möjligheter.

Jag har kvar mitt vikariat på hotellet månaden ut. Sen är det blankt än så länge. Har lite saker på gång, men inget jag vet säkert ännu.
Året på hotellet har gått så otroligt fort. Jag har trivts så bra. Det har varit ett roligt år, ett stressigt år, och ett givande år i dubbel bemärkelse, både för mig att utvecklas och för mig att ge. Det kommer kännas konstigt att lämna över till hon som kommer tillbaka. Allt är ju i stort sett nytt på ett eller annat sätt med helt nytt system och nya rutiner och ny personal..
Jag vet i alla fall att jag varit mycket omtyckt av min personal och mina kollegor och det stärker mig. Jag har liksom fått upprättelse från den minan jag gick på innan och ser igen att jag faktiskt visst är kapabel och bra på det jag gör. :-)

Nog med filosoferandet, här är lite bilder från när vi firade in det nya året i E-tuna tillsammans med vänner.





2 kommentarer:

Malle sa...

Jag har alltid vetat att du är superduktig på det du gör älskade syster.. Du kan ju de, de är ju liksom din grej! =)
Fin du var på kortet och fin klänning! Fast ni var ju fina allihop =)
Pözz o kram

Anna-Karin sa...

Tack söta du!