augusti 20, 2008

Dagen som gått

Har varit en ganska bra dag. På jobbet åt jag lunch med en gammal vän som nu säljer hårvårdsprodukter. Var såå kul att träffa honom igen och vore såå kul att få in hans koncept hos oss för det är underbara produkter, och snygga!
Har fått lite prover så nu ska jag njuta av det Vita tryffelshampot!! Mmm..

På eftermiddagen var jag till Kinesiologen - behövligt kan jag säga. Ni anar inte hur spända mina käkar var.. Ser lite för många tecken på stress nu trots att jag haft 5 veckor semester. Då tycker man ju att "man" ska känna sig avslappnad och full av ny energi.?? Hm, inte nödvändigtvis tydligen för det gör inte jag. Men det positiva är att jag är medveten om situationen och är redo att "ta kommandot" över mitt liv igen. Jag vill ha KUL!

Elias min älskade kloka 5 åring säger "Mamma, det som man säger - det blir det". Så sant.

Inga kommentarer: