augusti 21, 2008

Ja må han leva..

Filip 2 år idag, hipp hipp hurra! Grattis mitt lilla lejon!

Väckte honom på sängen med sång o paket. Han är så morgontrött..

Sen ilade jag iväg till jobbet. Helt hysteriskt.. Vi har ett stort kändisbröllop i helgen så "mycket" - det är bara förnamnet.. Jag längtar tills på måndag när det är klart och förhoppningsvis gått bra. Ser inte riktigt "kuligheten" i det nu, men det gör jag säkert efteråt.

Måste bara sätta in en såå söt bild på väg hem från dagis i ösregn.
Hemma väntade plättar. Filip glufsade i sig 15 (!) st. Han är snart uppe i Elias klass som brukar klämma typ 20..

3 kommentarer:

Malle sa...

Men såååå söt han är med sitt paraply.... =) Önskar att jag kunde varit där men jag kommer allt ner snart till er!
Puss & Kram
Lycka till i helgen!

annelie sa...

Grattis till Filip! Vilken söting. Jag har försökt nå dig på jobbet, har en bokning där snart och vill komma på visning. Hoppas ni mår bra annars! Kram

Tvillingmor sa...

Grattis till gullungen!

Fina bilder och härligt att höra att du haft det gött.

Oj, vi skulle ju höras denna vecka!
Nytt försök nästa :-)

Puss! Ma