juni 22, 2009

Mys och så..

På midsommardagen sken solen och vi tog en promenad ner till Strömma baren och kollade in alla glassiga båtar, drack juice och rosé.


Vi hade ju en båt på gång för sommaren och kunde få låna grannens båtplats nere vid bryggan. Perfekt - kunde det ha blivit om inte båten hade sålts till någon annan.. suck. Hade varit härligt att komma ut på havet lite.. men men jag ska inte klaga, vi har det såå skönt som det är.

Idag är vi hemma över natten och tvättar och fixar lite. Barnen ska på dagis imorgon. Jag ska ha en "egendag" imorgon. Men jag måste säga att jag ändå känner mig ganska pigg för att ha haft stor midsommarfest och allt. Jag trodde att jag skulle känna mig mer slut och bara ligga. Som jag skulle ha gjort för någon månad sen. Så det går framåt med min "utmattningsyndrom" (som det så fint heter). Och det känns bra!

Inga kommentarer: