juni 11, 2009

Tiden rusar

Oj vad tiden går, nästa vecka är det midsommar.. Sommaren kommer med stormsteg, och hoppas solen gör det snart också.

Ja vi var ju hemma iKarlskoga och hade en toppenhelg. Studentkusinerna var så fina och det var så roligt att få vara med och att få träffa alla igen. Det blir ju inte så ofta längre. Jag kan längta tillbaka till förr då jag var yngre och vi hade jättetät kontakt med släkten och hade så mycket roliga fester ihop!

Resten av helgen ägnade vi åt att ta det lugnt, att shoppa lite och förståss, att fira pappas födelsedag tillsammans med min farmor o farfar. OCH ta premiärdoppet i poolen! Kallt men härligt och uppfriskande!

Förresten, jag har köpt en ny mobil och här är den första bilden tagen med den..

Min "han-som-bor-under-diskbänken" mugg

Här är lite andra smått o gott bilder från helgen




Vi hann också med en lunch och en eftermiddag hos Stefans föräldrar. Tog några fina bilder från deras fantastiska blomsterprakt


Inga kommentarer: