augusti 06, 2007

Härlig dag

Idag har jag varit hemma hos Maria på en mysig lunch. Vi satt ute i solen tills Filip tröttnade. Då gick vi in och åt härlig fruktsallad med filéad (!) apelsin. Såå gott! På vägen hem stannade jag och shoppade loss i barnbutiken Små Grodorna som hade 50%! De har så fina kläder och lite annorlunda och roliga! Filip fick bla en jättetuff sparkdräkt med små ben och utan armar, tänkte att det kunde passa att ha nu i värmen.

Också kunde jag ju inte låta bli att köpa en liten tjejgrej till lilla A som nu snart hunnit bli en månad! OCH nästa vecka åker Stefan o jag till UK för att träffa den lilla prinsessan och det ska bli såå roligt att äntligen få träffa min kära vän over there. Och att Stefan och jag får egen tid med varandra i London. Jag längtar! Att vi åker utan barnen känns som en extra semester bara det! Det är på tiden kan jag säga.. Vi har inte varit iväg bara vi två något längre sedan innan Elias föddes, typ fyra år sedan! Farmor och farfar kommer hit och är med barnen de dagarna vi är borta, så det känns tryggt.

2 kommentarer:

Maria sa...

Hahaha, kan man ha apelsinen på något annat sätt än filead?? Inte hos mig:) Tack för en härlig stund med dig och Filip. KRAM

Anna-Karin sa...

Nej precis! Hahaha... Tack själv, så mysigt att träffa dig. KRAM