augusti 19, 2007

London

På hemmaplan igen efter några härliga dagar i London. Vi har haft det super duper bra! Hunnit spenderat tid med våra kära vänner M & P och lilla nytillskottet förståss! Sööt som en Mimosa! En månad - tio månader sen Filip var så liten. Tänk vad fort man glömmer hur små de är! Eftersom vi träffade henne och jag fick gulla med henne så blev inte saknaden lika stor efter våra små där hemma. Men efter 4 dagar så hade allt längtan slagit till mer!

Stefan och jag har haft så härliga dagar tillsammans, vi har myst i varandras sällskap varje sekund. Vi har varit på bra restauranger och ätit gott och länge, besökt traditionella engelska pubar som Stefan gillar och varit på barer och druckit goda och dyra drinkar. Hotellet vi bodde på - Hotel 82 - låg bra till vid Baker Street så vi hade nära till allt. Det var rent och fräscht, ganska nyrenoverat med snyggt badrum och mycket vitt.


Vi har shoppat också - lite grann..
Allt var ju förståss väldigt dyrt. Det enda som var något billigare var shampo och balsam hos frisörerna, så jag passade på att köpa lite Sebastian produkter.
Vi var på det gigantiska Hamleys - Leksaker i 6 plan, hur hysteriskt som helst men kul. Jag hade kunnat handla mycket där.. Det blev lite Spiderman och Tomas tåg till Elias o Filip. Elias hade nog kunnat bo där de fyra dagarna vi var där om han varit med.. :)

Jaa, som sagt tidigare. Det här var precis vad vi behövde - kvalitetstid bara med varandra. Lyxig känsla! Hemma har allting också gått så bra med farmor och farfar i huset. Och tänk bara tanken att komma hem till ett städat hus, ren tvätt, rensad fin trädgård med nya blommor och kanterna skurna.. Och middagen klar. Mmmm!!! Jag säger bara TACK för att ni gjorde den här resan möjlig för oss och för att ni helt enkelt är guld värda!
..Som en kompis sa "Oaoh, vem får ni att ta hand om barnen så många dagar? Jag kan inte komma på någon som skulle göra det hos oss."

Inga kommentarer: