juli 04, 2007

Framme i Värmland

Nu är jag och pojkarna framme i Värmland hos mamma o pappa. S o Gizmo kommer på fredag i egen bil. Tur kan jag säga för vi var såå fullpackade av grejer, till oss och till kalaset för S och mamma på lördag. Jag var på Ikea och köpte 40 vinglas, 40 muggar, stor gryta, stor tavla mm mm .. Se mig kämpandes med alla saker - i kassan, över parkeringen, in i bilen, sist kvar typ.. "Det här är ju helt sjukt" sa jag för mig själv..:) Också har jag varit ut till Farsta och köpt saker på en italiensk deli till buffén! Men nu är vi äntligen här med allt! Imorgon fyller mamma så nu är det sovdags så vi orkar upp o sjunga!

Dagens Elias citat vid frukostbordet: " När jag blir stor och ska jobba vid spisen, dåå, då ska jag koka äggen i en minut"

1 kommentar:

Maria sa...

Hoppas att ni har det härligt i Värmland och att kalaset blir bra. Stressa bara inte för mycket min vän... Massor av kramar från regniga Skåne;)