juni 28, 2007

Mycket

Idag har jag varit in till mitt snart gamla jobb för att avsluta och lämna över en del. Det kändes helt OK, men visst, inte helt som att det är "på riktigt" ändå.. S och barnen lämnade jag av i Vasaparken och Elias första kommentar när han kom dit; "Oaooh" - Det har verkligen blivit en jätte fin och rolig park!

Sen gick vi lite på stan. S fyller 40 (!) snart så vi kollade en klocka till honom. Hittade en jättefin Jacques Lemans, som vi slog till på! Och jag köpte en top... say no more... Jag måste ju ha något tills imorgon då jag ska med nya jobbet på en sommarfest ute på Lidingö.. Det ska bli roligt, men jag är lite orolig för hur det ska gå med Filip hemma. Han är såå svår att få att sova just nu, och det är bara jag som gäller. Men om jag inte är hemma så kanske det går bättre får vi hoppas!

Jag känner mig ganska sliten för tillfället, om jag tillåter mig att känna efter.. Och det känns som det är så mycket saker ofärdiga just nu. Mycket att planera och fixa inför mammas och S's födelsedagsfest, bestämma hur vårt nya badrum ska se ut, som vi har beslutat att renovera nu äntligen, ja och massa andra småsaker som ska tas omhand, men liksom inte går att avsluta just nu.

Jaha, nu skriker Filip igen, jag måste gå.

Inga kommentarer: