maj 05, 2007

Prestationsångest

Jaha, nu ska jag komma på det där helt fantastiska, roliga och speciella att skriva om också... Annars går det ju inte.. Hmm. Ett såå välkänt tankemönster hos mig som jag är urless på. Herregud, det här är min sida, jag skriver vad jag vill och om någon skulle råka hitta hit och läsa så får ni väl tycka vad ni vill. - Det där är huvudet som talar, men känslan säger något annat.. Men inte ska väl jag.. Jag har inget att komma med..

Nej, det där är gammalt och nu har jag fått ur mig det så nu kör vi!

Filip och jag åkte och fixade beställning av tvättmaskin och torktumlare idag. Vi håller på att göra om vår tvättstuga hemma och nu ska det bli nya fina maskiner också! Men vad det är lätt att pruta! Jag gick från 12 400 till 11 700 som ingenting, lätt som en plätt- så det lönar sig att prata pris. Och det är inget jag har svårt med, jag är en hejare på förhandling och prutning!! Och jag tycker det är såå kul!

Maskinerna kommer på tisdag så nu är det no mercy - Hem och foga mosaikgolvet..


2 kommentarer:

Maria sa...

Min älskade vän, vi är verkligen lika! Jag tänkte mycket på att det skulle "bli bra" och då kom det inga ord alls. Nu struntar jag i det och bara skriver om det som kommer. KRAM

Anna-Karin sa...

Du är verkligen snabb du, har du redan hittat mig??? *S* KRAM