maj 06, 2007

Solig söndag

Hade jag suttit ute i solen idag hade jag kunnat bli brun. Men det gjorde jag Inte. Nix, för jag har fogat golv, fogat golv och fogat golv. Det tog sin lilla tid de där 4 m2. Nu vet jag varför ibland folk drar sig för att lägga mosaik.. Men det hela gick bra ändå tycker jag, förutom att fogen inte räckte till så jag måste åka och köpa mer imorgon, till en liten fjutt som blev kvar. Typiskt!

Stefan var till lekparken med barnen och ute och cyklade och så. Elias körde ner i häcken här utanför barfota och trampade rakt på en massa brännässlor. Oj oj vad det inte var skönt.

Sedan grillade Stefan kött och vi åt tidig middag innan Elias skulle ut till fotbollsträningen vi har startat upp i området. Det är så kul att se småttingarna springa runt, och egentligen inte veta vad de gör. Förra gången, mitt i matchen springer Elias fram till en av tränarna och säger; - "Vet du vad jag kan göra"? Också visar han att han kan knäppa med fingrarna. Någon annan sätter sig och börjar rita i sanden eller tittar på ett kryp som dök upp. Ja, dom är för roliga.

Inga kommentarer: