maj 17, 2007

Shopping

Igår var det shoppingdag för hela slanten... Jag och en kompis åkte in till stan med småttingarna i varsin vagn. Gick i affärer och kollade läget, shoppade lite smått och gott, ammade och bytte blöja i en provhytt på NK, åt lunch och hade det allmänt bra! Barnen var så duktiga, de tyckte det var lika roligt som vi.

Sedan fick jag också äntligen håret klippt, såå skönt! Jag gick till min gamla frisör som är jättebra! Hon "vägrade" klippa mig om hon inte fick lägga lite slingor i utväxten så det blev det också. Mycket fräscht blev håret!

På kvällen kom min syrra hit med bilen full med paket till Elias!!! Hon är en underbar moster och gudmor till Elias o Filip, och inte bara för att hon kommer med massa paket..!!

2 kommentarer:

Maria sa...

En sådan mysig dag ni hade. Vill se bild på nya frisyren, fota och lägg upp den här=)

Anna-Karin sa...

Ja, det var verkligen en härlig dag! Mmm, foto på nya frisyren kanske kommer...:)